000 01647nam a2200253 i 4500
008 241108s2024 sp e spa
020 _a9788423365630
024 _a37-C
080 _a37-C
100 _aCouso, María
_eaut
_993142
245 0 _aCerebro y pantallas
_b: cómo las pantallas impactan en el desarrollo cognitivo en la infancia y la adolescencia
_c/ María Couso
250 _a1ª ed
260 _aBarcelona
_b: Destino
_c, 2024
300 _a301 p.
_b: il.
_c; 23cm
500 _aDe la creadora de PlayFunLearning. Un libro de cabeceira para axudarnos a entender que as pantallas non son un xogo de nenos.
520 3 _aO impacto grave que supón unha prematura exposición ás pantallas durante a infancia e a falta de control na adolescencia é un feito. Cando a tecnoloxía xa está en cada unha das habitacións dos nosos fogares e escolas, tanto as familias como o profesorado necesitan os datos, a experiencia e sobre todo as pautas e os recursos para evitar un uso precoz das pantallas e reconducir as malas condutas. María Couso, recoñecida divulgadora en educación e xogo e autora de “Cerebro, infancia y juego”, ofrécenos un libro único e imprescindible nun momento no que o sistema educativo debe repensar o uso das pantallas para un mellor desenvolvemento dos nosos pequenos e novos.
521 _aADU
650 _aTecnoloxía e infancia
_9273033
650 _aCerebro
_xInfancia
_9273034
650 _aEducación de nenos
_xCuentos
_9273035
856 _uhttps://www.planetadelibros.com/libro-cerebro-y-pantallas/399555#opiniones
997 _e2